If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Този път ще отговоря аз защото го правих скоро.Значи гасиш двигателя, разхлабваш болтчето ,което застопорява обтегача мисля че е с глава 14.Само не го развивай много(има вътре една малка част дето може да се размести).След това завърташ двигателя по часовниковата стрелка може и само 15градуса ,няма нужда от обороти да правиш.Но след като го завъртиш го дръж напънат в тази посока, защото тои може да иска да се върне назад, за да е в покой.Държиш го напънат така и тогава стягаш застопоряващото болтче.Целия проблем е друг , когато опънеш разтегнатата верига , целия луфт който се е получил от разтягането отива отляво, и така разпределителните валове се завъртат в предварение.И за да запазиш заводските настройки на колата трябва да свалиш капака на клапаните и да се възползваш от раздвижните зъбчатки.Аз имам този проблем , колата сега варви различно, така че ще си наместя валовете скоро.Ако си свалиш капака на клапаните даже ще видиш как се премества обтегача.Двигателя сега е доста тих, но аз смених и 2-те вериги.
virusalfa имаше един пост преди няколко години как се опъва веригата . Ще видя ако го намеря в архива да го постна и тук . Иначе ако имаш време може и сам да го намериш де
Но по спомени от неговите писания се сваляха и валовете .
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Все си мисля ,че и някой в раздела на 155 беше се заигравал с веригата , но нямам време да проверя .
Идея : Венци от класическия раздел дали няма да е час с тоя мотор - те са си почти еднакви .
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Правилото е на студен двигател, отвиваш контрата на обтегача на веригата, завърташ 1-2 оборота на коляновия вал внимателно, след което стягаш на 3 или 3.5 кг(не помня точно, мисля че на 3 кг беше) и пеееш...
Точно така,ако съм писал,че се свалят валовете,е за решаване на друг проблем.Определено не е за обтягане.
Прав си . Не се свалят . За регулирането на клапаните се сваляха .
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Ами колега, то си е написано - разхлабваш 2 оборота на ръка и стягаш. То ако всякак може ми дай тогава отхлаби и врътни на стартер пък както се обтегне...
имам стържещ щум от доста време от години всъщност като застанеш пред мотора се чува от ляво,чува се едно стържене едно като неравномерно престъргване,дали е от веригата?мой познати казаха че е от веригата друг каза че е от лагер некакъв си,как да ги отсея и да разбера от кое е?и как да разбера ако ми е отхлабена веригата и тя стърже ли как се чува шума?някой може ли да опреличи щума с думи?
При мен имаше подобно стържене но от лагера на климатика този който е в самата шайба,може да пробваш като свалиш самия ремък или като включиш климатика и пак да слушаш дали стърже.
Hее важно колко коня имаш под капака, а какво магаре си зад волана!!!!Alfa Romeo 164 ts 2000c 90г.
да колега точно така е прав си,това е шайбата на компресора която върти,аз го махнах преди няколко месеца щото бях на Пловдив и почна да стърже зверски и излизаше пушек той се нагрява ремъка и почва да смърди на изгоряло и пуши като блокира шайбата ,не е от там с сигурност при мене е изолирана вече оная шайба и съм с къс ремък изобщо не се върти без климатик съм не ми и требе преди го напълнил и оправих и за толко време съм го пускал 2 пъти само ядове да ми дава мерси аре без него,какво остава да е веригата или кое?някакво притракване пристъргване? и е с различни интервали не е постоянно а някак си и глухо и остро пристъргване шума се увеличава и намаля и така се повтаря.
Ами пробвай като махаш и другите ремъци на водната помпа и хидравликата и на генератора,така поне ще си сигурен че няма да е в тях (ако не си пробвал вече де).За климатика ти си решаваш на мен ми излезна 22лв.лагера и 2 часа дупене и пригаждане на скоби.
Hее важно колко коня имаш под капака, а какво магаре си зад волана!!!!Alfa Romeo 164 ts 2000c 90г.
Comment